to be honest...

Alltså... bruden jag delar lägenhet är ju helt jävla psykad i huvudet. Hon klagar på att jag är högljudd, att jag är slarvig, att jag aldrig diskar och ditt och datt. Men nu jävlar ska vi tala klarspråk. Om det är någon som är högljudd så är det fan hon, som alltid alltid alltid måste lyssna på sin jävla skitmusik som får en att kräkas. Hon är slarvig som ett jävla as och släpar sina jävla grejor runt hela lägenheten, hon lämnar sin smutstvätt i hela soffan och inne i badrummet. Hon klagar alltid på att jag ska diska när- let's face it- jag inte ens äter något! Det är hon som äter som en jävla häst och använder sjuttioelva tallrikar per dygn, och så lämnar hon alltid sina jävla använda mattallrikar vid vardagsrums-delen av köket.
Får ju fan damp!!

Kommentarer
Postat av: Lizy

Haha fan vad creepy!:S

2010-12-15 @ 12:12:21
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0