Dag 02- min första kärlek

Jaa, ni. När det kommer till min första riktiga kärlek, kan jag bara säga att det var ett jävligt stort misstag från min sida som gjorde att det tog slut. Hur, får ni nu läsa här:

Han var tre år äldre än mig och vi gick på samma skola i ett år när jag gick sjuan och han gick nian. Han hade gått om ett år och var kanske inte den skarpaste kniven i lådan, men snygg som fan.

Jag kommer ihåg att jag och mina kompisar alltid brukade sitta och försöka få uppmärksamhet från han och hans "gäng" när vi var på skolan, men under den tiden blev det aldrig mer än så.

När det sedan gått ett bra tag, och han börjat på gymnasiet möttes vi sedan på en fest hos en uppenbarligen gemensam vän. Med lite alkohol i kroppen blir ju vem som helst modigare, och det kanske var tur det.
Jag minns inte exakt vad som hände utan har fått det mesta berättat för mig senare, men det var något i stil med att jag gick fram till honom, och det ledde till att jag vaknade upp i bredvid honom i hans säng dagen efter. utan kläder. wopwop

Efter det började vi umgås hela tiden och mina känslor för honom väcktes väl upp ganska rejält, och sedan var vi tillsammans i sju fantastiska månader utan några svajigheter.
 Sedan kom den ödesdigra dagen då han åkte utomlands i två veckor med sin familj, och mina vänner lyckades få med mig på en fest. Ung och dum som man var, så blev jag liiiite för full och det hela slutade med att jag låg med en annan kille. Han kom inte ihåg det dagen efter, eftersom jag stack hem innan han hann vakna, men sedan var jag tvungen att berätta för min pojkvän vad som hade hänt när han kom tillbaka.

Att vara otrogen var nog det dummaste jag gjort i hela mitt liv, men det kan inte fås ogjort. Vi har lite kontakt ibland i nuläget, men det är inte heller mer än så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0