Dag 01- presentera mig själv

Yes. Presentation ska ni få.
Jag är som sagt en rätt så hatisk tjej som bor en bit utanför Stockholm (tänker dock inte säga riktigt precis vart, eftersom att i den här bloggen ska då min identitet hållas... wait for it- hemlig;) ) och delar lägenhet med en riktigt blåst brud. Hon är så jävla dum och irriterande, och jag brukade kallade henne för "min vän". Det var då det.
Nu är nu, och under de här fyra månaderna vi har delat lägenhet har jag lärt mig bygga upp ett riktigt jävla hat mot henne och hennes irriterande vanor. Och nu kanske ni undrar "Men om du hatar henne så mycket, varför bor du då med henne?". Bra fråga. Den måste jag tyvärr återkomma med svaret på.
Jaja, mina stora intressen här i livet är nog att låtsas vara ignorant och umgås med mina äkta vänner. Som dock är en bristvara, men skit samma.
Jag är 17 år, och...min pappa är rik. Höhö. Nej, men allvarligt talat. Om han inte var det, skulle han då ha köpt en bubbelpool till mig i min tyvärr delade studentlägenhet? Haha, skulle inte tro det.
Och ja; Jag tycker rätt så mycket om att skryta om olika saker, så vänj er. Jag har lite som mål att få upp läsarantalet per dag strax över 1000, och om jag är ritkigt duktig så ska jag nog lyckas. Eftersom att folk tycker om att läsa om folks äkta åsikter.
'
Jaja, jag ska snart kasta ut min idiot till sambo och få min tvåa helt för mig själv. NAJS skulle jag vilja kalla det, och... Det var väl allt jag hade att bjuda på för tillfället. Vi hörs senare när jag blivit mer hatisk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0